გავეცანით სტანდარტებისა და მიზნების რუბრიკას,
შევავსეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი
გავეცანით როგორ უნდა შევარჩიოთ თემისთვის მიმართულების მიმცემი და საკვანძო კითხვები.
დავამთავრეთ ბუკლეტზე მუშაობა.
ვიმუშავეთ ჯგუფებში ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების შედგენაზე.
ჩემი პროექტისთვის "ხალხური
და თანამედროვე მუსიკის სინთეზი" დავსვი კითხვები
ზოგადი - რა არის ჰარმონია?
შინაარსობრივი - რა შეიძლება გვასწავლოს მუსიკამ ისტორიის შესახებ?
თემატური - იცნობთ თუ არა ქართული ხალხური მუსიკის შემსრულებლებს ჰამლეტ გონაშვილის და ანზორ ერქომაიშვილის შემოქმედებას?
საშინაო დავალებად გვაქვს სამ მონაწილეს გავუკეთოთ უკუკავშირი ზოგად, შინაარსობრივ და თემატურ კითხვებზე.
შევავსეთ სასწავლო პროექტის გეგმის შაბლონი
გავეცანით როგორ უნდა შევარჩიოთ თემისთვის მიმართულების მიმცემი და საკვანძო კითხვები.
დავამთავრეთ ბუკლეტზე მუშაობა.
ვიმუშავეთ ჯგუფებში ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების შედგენაზე.
ჩემი პროექტისთვის "ხალხური
და თანამედროვე მუსიკის სინთეზი" დავსვი კითხვები
ზოგადი - რა არის ჰარმონია?
შინაარსობრივი - რა შეიძლება გვასწავლოს მუსიკამ ისტორიის შესახებ?
თემატური - იცნობთ თუ არა ქართული ხალხური მუსიკის შემსრულებლებს ჰამლეტ გონაშვილის და ანზორ ერქომაიშვილის შემოქმედებას?
საშინაო დავალებად გვაქვს სამ მონაწილეს გავუკეთოთ უკუკავშირი ზოგად, შინაარსობრივ და თემატურ კითხვებზე.
თქვენს ენამახვილობს და ჭლუამახვილობას საზღვარი არა აქვს
ОтветитьУдалитьმართლაც რომ ჰარმონიული პროექტი გაქვს, ეკა!!
ОтветитьУдалитьუმორჩილესად გთხოვთ დამპატიჟოთ პროექტის პრეზენტაციაზეე ..
წარმატებებს გისურვეეებ :*
აუცილებლად დაგპატიჟებთ.
Удалить