დავასრულეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, ავტვირთეთ გუგლსივრცეში და ბლოგზე გამიოვაქვეყნეთ.
გავეცანით მეხუთე მოდულს. გავეცანით თუ როგორ გამოვიყენოთ შეფასების რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები 21-ე საუკუნის მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებისთვის.
შევიმუშავეთშეფასების გეგმა ჩვენი პროექტისათვის და განვსაზღვრეთ თითოეული მახასიათებლის წონა და გამოვთვალეთ მაქსიმალური ქულა.ვიმუშავეთსასწავლო პროექტის შაბლონში, შევავსეთ საბაზისო უნარ-ჩვევების გრაფა.
დავალება- მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომს გავუკეთოთ უკუკუვშირი.
წავიკითხოთ მე-5 მოდული.
გავეცანით მეხუთე მოდულს. გავეცანით თუ როგორ გამოვიყენოთ შეფასების რუბრიკები, ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები 21-ე საუკუნის მაღალი სააზროვნო უნარების განვითარებისთვის.
შევიმუშავეთშეფასების გეგმა ჩვენი პროექტისათვის და განვსაზღვრეთ თითოეული მახასიათებლის წონა და გამოვთვალეთ მაქსიმალური ქულა.ვიმუშავეთსასწავლო პროექტის შაბლონში, შევავსეთ საბაზისო უნარ-ჩვევების გრაფა.
დავალება- მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომს გავუკეთოთ უკუკუვშირი.
წავიკითხოთ მე-5 მოდული.
ქალბატონო ელენე, ძალიან მომეწონა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, დარწმუნებული ვარ პროექტიც საინტერესო გამოვა, წარმატებები!!!
ОтветитьУдалитьეკოოოოოოოოოოოო მომწონს შენი მუშაობა.
ОтветитьУдалить